دانلود نرم افزار MSC Adams 2017

دانلود نسخه ۲۰۱۷ نرم افزار تحلیل مهندسی MSC Adams به همراه نرم افزار فعالساز MSC Licensing

MSC Adams 2017

نسخه ۲۰۱۷

این نسخه از نرم‌افزار adams یکی از پرطرفدارترین نسخه‌های مورد استفاده در بین کاربران آن است، به دلیل سهولت در نصب، راه‌اندازی و فعالسازی (کرک) آن ( البته در برخی کشورها) مطالب آموزشی بسیاری بر پایه این نسخه ارائه شده است. در انتهای این پست می‌توانید با دسترسی به لینک‌های دانلود نسخه ۲۰۱۷، این نرم‌افزار را دانلود کنید.

MSC Adams یکی از مهم‌ترین نرم‌افزارهای شبیه‌سازی و آنالیز حرکت شرکت MSC است. ADAMS خلاصه‌شده عبارت لاتین Automatic Dynamic Analysis of Mechanical System به معنای آنالیز خودکار دینامیکی دستگاه‌های مکانیکی است. این نرم‌افزار یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارها در حوزه‌ی تحلیل حرکتی و دینامیکی چند بدنه یا MBD (Multibody dynamic) در جهان است. سیستم‌های دینامیکی چند بدنه شامل قطعه‌ها و اتصال‌های گوناگون هستند که با قیود متفاوت مانند مفصل‌ها به یکدیگر متصل می‌شوند و حرکت نسبی محدود و مشخصی دارند. مطالعه و بررسی MBD با نام دینامیک مستقیم نیز شناخته می‌شود، چون در آن تأثیر نیروها بر چگونگی حرکت مکانیزم بررسی می‌شوند.
تحلیل حرکت یک دستگاه مکانیکی از اهمیت بالایی برخوردار است، به‌طور مثال با کمک اطلاعات خروجی از تحلیل مکانیزم‌های مکانیکی به‌کاربرده شده در یک ربات می‌توان درک عمیق‌تری از حرکت آن برای طراحی سیستم کنترلر آن پیدا کرد.

مطالب مرتبط:
آموزش فعالسازی نرم‌افزار MSC Adams 2017

 

 

در صورتی که تمایل دارید از آخرین نسخه نرم‌افزار MSC Adams استفاده کنید، می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:
دانلود MSC Adams 2020
آموزش ویدئویی نصب و فعالسازی MSC Adams 2020

 

امتیاز شما به این مطلب؟
دانلود باکس

جواد پزشکی

17 مطلب منتشر شده

مهندس رباتیک و طراح سایت- علاقه‌مند به حوزه‌های فناوری بخصوص فناوری‌های رباتیک و فضایی

درباره این مطلب نظر دهید !